Dobrze napisana oferta specjalna to czysty zysk

sunburst-1244029-mSiła dobrze zareklamowanego produktu tkwi w ofercie, którą skierujemy do klienta, dlatego tak ważne jest to, aby dołożyć wszelkich starań, aby zmaksymalizować atrakcyjność opisu.

W przypadku ofert specjalnych przygotowywanych na czas wakacji liczy się nie tylko atrakcyjna cena za pobyt, ale przede wszystkim to, co wchodzi w skład tej oferty. Im barwniejsza propozycja, im więcej bonusów czy kart podarunkowych na wybrane usługi tym większe zainteresowanie propozycją przez potencjalnych klientów. Te najkrótsze oferty nie chwytają w przypadku ofert wypoczynkowych. forest-fruit-1440779-2-mDlaczego? Przede wszystkim dlatego, że każdy z nas marzy o wypoczynku mówią brzydko „na wypasie”, bez ograniczeń. „Soczyste” oferty mają najwięcej szans na rezerwację pobytów.

Skomponowanie dobrej oferty specjalnej wcale nie jest trudne, a wykorzystując zdjęcia obiektu i filmiki w przeciągu godziny możliwe jest przygotowanie atrakcyjnej propozycji do umieszczenia w sieci. Przykład: http://www.e-konferencje.pl/oferta/profesjonalne-sale-konferencyjne-z-nowoczesnymi-rozwiazaniami-audiowizualnymi-i-multimedialnymi/433/

Warto zadbać o szczegóły, o detale, bo te są doceniane przez klientów.

Czym jeszcze można się kierować przygotowując tekst letniej oferty? Można wykorzystać metodę 4 kroków budowanie zainteresowania klientów propozycją, czyli:

pierwszy akapit – przyciągnięcie uwagi poprzez chwytliwy zwiastun propozycji,
drugi akapit – rozwinięcie tematy i wszelkie szczegóły, ale bez przesady,
trzeci akapit – wywołanie pożądania i linki bezpośrednie prowadzące po szczegółowe informacje,
czwarty akapit – zachęta do podjęcia decyzji + stopka kontaktowa do osoby odpowiedzialnej za rezerwacje.

Przykład: http://www.e-konferencje.pl/oferta/jesienne-konferencje-na-mazurach/422/

To, co jest równie istotne jak sama oferta to również osoba, która będzie przyjmowała zapytania od klientów/rezerwacje i na bieżąco będzie dostosowywała program pobytu do wymagań zainteresowanych. Im większe zaangażowanie w sprzedaż tym większe zyski.

M-S-M

 

One comment

  • Ten temat ciekawi mnie już od dawna. Fajnie, że ktoś o tym w końcu zaczyna mówić głośno.

    Chętnie podyskutowałbym z Tobą na ten temat trochę dłużej.
    Co o tym sądzisz? Według mnie ten blog jest extra. Obiecuję,
    że zajrzę tutaj jeszcze nie raz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Why ask?